viernes, 4 de mayo de 2012

El dia que em van robar el meu pack beta


Això va passar fa mes de mig any.
Arribo de la feina a les 22h a casa.Obro la bústia de correus i em trobo un sobre amb el meu nom ,amb paper de diari cada lletra i dintre el sobre, un dvd.Estava escrit GAM al dvd.
Que extrany!!!
Poso el dvd a l'ordinador i em trobo això:



El primer que faig de veure el video es dir: QUE CABRONS!!!!
Despres es anar rapid cap a la motxilla de magic. En aquella època jugava la kuldotha mud. Començo a mirar carta per carta i el meu pack beta NO HI ERA!!!!
Miro la baralla de l'Anna jugava la jace control i el pack unlimited al menys hi era xDDD.
Argggggggggg em va entrar uns calfreds i uns desassossecs per tot el cos que era massa.


Tota la culpa aquests bons senyors:




Despres de patir tota la "despedida" finalment vaig superar les probes i em van retornar el pack beta.
No cal donar mes detalls e nois :P:P:P:P



Salut!!







3 comentarios:

  1. Pro tiiiiu... q aquests del PP ens fotaràn a la presó amb la llei antiterrorista!

    Crec q truquen a la porta...
    ...

    ... els GEOOOOO!!!!

    ResponderEliminar
  2. Deu meu quina frikada jajaja, molt i molt currat XDDDDDDDDDDDD

    PD: vigila no t'hagin colat proxies ben fets i hagin venut el teu pack de beta per subvencionar-se alguna festa jajaja

    ResponderEliminar