lunes, 26 de marzo de 2012

Felicitats Adri!Campió del 3 torneig de LCV a Igualada

F E L I C I T A T S    C A M P I Ó!!!!!!!

Aquest dissabte l'Adri pilotant la seva evolution white Trash és va embutxacar el 3 campionat de la LCV. Guanyant aixi 4 fows i plaça directe per jugar a la final de la lliga d'aquest any.
El passat campionat el vaig guanyar jo i aquest ell.Amb doble merit ja que l'altre tambe va arribar a la final.

Força team Sant Sadurni!!!

Aqui una foto meva i del super campió.


I aqui algunes fotos de l'Adri al campionat d'Igualada:

 Adri Vs Alcoriza

Finalment el Miquel va guanyar la ronda 1-0

Adri Vs Piella
Gerard fa unmask a l'Adri. La seva cara ho diu tot!
Deu meu com robava l'Adri!Cuanto amor!!

Adri Vs Merino
També va robar com  mai. Era el seu dia!

Al final jo,el David Carbó i L'hurtado vam marxar sense poder veure la final,ja que jo tenia un sopar d'aniversari d'una amiga i ja feia tard.
Ja veurem el video de la final però va ser un fresquissim 2-0 contra Remora Gush del Ruben Gonzalez.
Felicitats again i ens veiem aviat!

Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario